Inlägg: 1100906
Svarskommentarer
Sv: Silly season 08/09
Laken: Det är nog snarare Dallas hemsida man får hålla koll på och de lär nog vänta till den 19:e med besked.
Visst borde det väl komma ett klargörande ifrån klubben (på timraik.se) angående Tom Wandell idag? Eller det kanske kommer senare.
Länk!