1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614778 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1106831

Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Hahl Bundy: Döda mig inte nu, men jag har nog hellre sett att man lånat bröderna Romö från Sundsvall än att plocka in från J20.

Martin Romö är en riktig tung spelare som gillar att trycka till i sargduellerna.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Tikinmyheart: Håller med angående Romö - vad är det för idé att ha ett samarbete med Kattkräken om inte utlåning kan vara åt bägge hållen.
Vi lånar ut spelare som behöver istid, bl a en målvakt som håller nollan två gånger åt katterna.
Men när vi får skadekris och inte får ihop ett fullt seniorlag, då verkar det inte som att det går att låna några spelare från Allsvenskan, som förmodligen besitter mer kvalitet än våra egna j-20spelare...

Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Det känns på något sätt som om förutsättningarna för kvällens match är optimala. Härlig uppställning!

Urk...

Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Är det utsålt i dag? Hur som helst så har jag en ståplats ungdom över. Bortskänkes. Skicka en bubbla.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.