Inlägg: 1106831
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Tikinmyheart: Håller med angående Romö - vad är det för idé att ha ett samarbete med Kattkräken om inte utlåning kan vara åt bägge hållen.
Vi lånar ut spelare som behöver istid, bl a en målvakt som håller nollan två gånger åt katterna.
Men när vi får skadekris och inte får ihop ett fullt seniorlag, då verkar det inte som att det går att låna några spelare från Allsvenskan, som förmodligen besitter mer kvalitet än våra egna j-20spelare...
Vi lånar ut spelare som behöver istid, bl a en målvakt som håller nollan två gånger åt katterna.
Men när vi får skadekris och inte får ihop ett fullt seniorlag, då verkar det inte som att det går att låna några spelare från Allsvenskan, som förmodligen besitter mer kvalitet än våra egna j-20spelare...
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Det känns på något sätt som om förutsättningarna för kvällens match är optimala. Härlig uppställning!
Urk...
Urk...
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Är det utsålt i dag? Hur som helst så har jag en ståplats ungdom över. Bortskänkes. Skicka en bubbla.
Martin Romö är en riktig tung spelare som gillar att trycka till i sargduellerna.