Är det utsålt i dag? Hur som helst så har jag en ståplats ungdom över. Bortskänkes. Skicka en bubbla.
Inlägg: 1106837
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
På Jimmy's blogg finns en kommentar om är ganska bra:
"Sen kan vi göra vårt genom att sjunga “Vi är Timrå och vi ger aldrig upp” ända tills laget tar ledningen!
Förslagsvis…"
Det skulle vara ganska coolt :) Det jobbiga blir väl om vi aldrig tar ledningen :P
"Sen kan vi göra vårt genom att sjunga “Vi är Timrå och vi ger aldrig upp” ända tills laget tar ledningen!
Förslagsvis…"
Det skulle vara ganska coolt :) Det jobbiga blir väl om vi aldrig tar ledningen :P