John K: En annan sak som oroar är att det inte ens går att ge bort en biljett till ett länsderby.
Inlägg: 1106852
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
T T: Jag har missnöjet med att behöva åka ner o se eländet. Jag vill inte. Hela min kropp skriker Nej Nej Nej!
Ingen som vill köpa biljetter till detta Toppmöte i Västernorrland!
Ingen som vill köpa biljetter till detta Toppmöte i Västernorrland!
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
T T: Det betyder att alla sanna fans här inne redan skaffat en förköp!