T T: Har du biljetten kvar?
Inlägg: 1106876
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2009-01-05
Många frågor i kväll :
Kan vi lita på Luleå ?
Gör HV sin plikt ?
Klarar Linköping av SSK ?
Och sist men inte minst, kan Timrå göra det nödvändiga, att ta tre poäng när det som mest behövs ?
Knappast att alla resultat går vår väg, viktigast är att vinna sina egna matcher. Det är den enda vägen uppåt. Nu när det är äckligt jämnt i årets elitserie, hade hoppats att Rogle skulle bli en räddningsplanka , men det kunde ju förstås inte Timrå utnyttja.
Kan vi lita på Luleå ?
Gör HV sin plikt ?
Klarar Linköping av SSK ?
Och sist men inte minst, kan Timrå göra det nödvändiga, att ta tre poäng när det som mest behövs ?
Knappast att alla resultat går vår väg, viktigast är att vinna sina egna matcher. Det är den enda vägen uppåt. Nu när det är äckligt jämnt i årets elitserie, hade hoppats att Rogle skulle bli en räddningsplanka , men det kunde ju förstås inte Timrå utnyttja.