1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614786 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1107998

Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
Jag känner mig rätt så lugn.
Har Tenki rekommenderat honom så tror jag att det är en kille som jobbar hårt.

Svarskommentarer

Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
Maggan: Vet du att Tenkrat är tillfrågad och rekommenderat eller gissar du bara på grund av deras gemensamma förflutna?

Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
Maggan: Är det bara nån som går i fronten och visar dom andra hur man får ut pucken ur zon i trängda lägen. Ja då är jag mera än nöjd.
Där tycker jag en av dom stora bristera varit i år. Sen skadar nog inte årets trupp att få in lite canadensisk vinnar mentalitet i omklädningsrummet.

Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
Maggan: Nu tänker jag sätta mig i bilen för att dra till templet och titta på vidundret.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.