1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614787 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1108002

Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
Maggan: Är det bara nån som går i fronten och visar dom andra hur man får ut pucken ur zon i trängda lägen. Ja då är jag mera än nöjd.
Där tycker jag en av dom stora bristera varit i år. Sen skadar nog inte årets trupp att få in lite canadensisk vinnar mentalitet i omklädningsrummet.

Svarskommentarer

Sv: Kanadensisk center klar för Timrå
Jag kommenterar på samma sätt som när Bogg kom.
Jag inbillar mig att detta är en vettig värvning. Ingen poängkung men nån som kan föra in rutin i laget. Flera av våra grabbar är lite "valpiga" och behöver fler storebrorsor. D v s 27-30-åringar som har varit med förr. Typ Bogg och förhoppningsvis Di-Caz.
Vi har avslutare i laget. Det finns grabbar som kan hitta maskorna redan men dom behöver hjälp.
Så är det inte helt fel med en boxplayspelare till heller.
Det jaghar saknat är lite mer "rakt på- spel" förhoppningsvis kan denne Canadick-italienar-svensk stå för det.

Vi ger honom någrta matcher!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.