1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1108322

Sv: Apropå nånting...
Poffa: Ja och det är ju ena riktiga stortalanger du tänker på utöver Hedman: Westin, Enström, Forsberg (fast han är väl norrbottning?) och Mattsson (kan man räkna in honom?)... Sen tog det stopp enligt mina beräkningar.

Näe det är bara att inse att tiden har kommit i kapp och det blir ju än tydligare när man kollar på vad de egen producerade gubbarna på isen presterar så här års,

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Loma: Så juniorverksamheten är på dekis eftersom ett gäng spelare som lämnade juniorstadiet för 13-15 år sedan inte spelar bra längre? Eller på vilket sätt har dessa gubbar med juniorverksamheten att göra?

Sedan är det intressant att ditt krav på en bra junoirverksamhet verkar vara att man ska producera 4-5 bra ES-spelare per säsong.


Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer