1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1108328

Sv: Apropå nånting...

Loma: Så juniorverksamheten är på dekis eftersom ett gäng spelare som lämnade juniorstadiet för 13-15 år sedan inte spelar bra längre? Eller på vilket sätt har dessa gubbar med juniorverksamheten att göra?

Sedan är det intressant att ditt krav på en bra junoirverksamhet verkar vara att man ska producera 4-5 bra ES-spelare per säsong.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Poffa: Jag trodde att den där debatten handlade om helheten och epitetet "Heart Of Hockey" jag, dumt av mig...

Hur som helst så kan man inte leva på gamla meriter, men fortsätt att slå er för bröstet ni för det ploppar ju fortfarande upp talanger som svampar.

Sv: Apropå nånting...
Poffa: kallar man sig "The Heart Of Hockey" borde man kunna ta fram 4-5 ES spelar per säsong. Annars är det ett jävligt dåligt hjärta! kanske en peacemaker skulle få fart på Organisationen.

Sv: Apropå nånting...
Ursäkta men vad fåglarna menas nedan med att din röst är registrerad?

Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer