Redax 2: hmm.....schizofren?? :P
Inlägg: 1108349
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Typ.
Faktum är att jag saknar en ändra-funktion såsom jag har på ett annat forum där man kan ändra i några minuter efter att man skickat iväg sitt meddelande. Det är ju först då man ser alla stavfel, bättre svar längre ner i tråden etc...
Faktum är att jag saknar en ändra-funktion såsom jag har på ett annat forum där man kan ändra i några minuter efter att man skickat iväg sitt meddelande. Det är ju först då man ser alla stavfel, bättre svar längre ner i tråden etc...