Faktum är att jag saknar en ändra-funktion såsom jag har på ett annat forum där man kan ändra i några minuter efter att man skickat iväg sitt meddelande. Det är ju först då man ser alla stavfel, bättre svar längre ner i tråden etc...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Faktum är att jag saknar en ändra-funktion såsom jag har på ett annat forum där man kan ändra i några minuter efter att man skickat iväg sitt meddelande. Det är ju först då man ser alla stavfel, bättre svar längre ner i tråden etc...