Inlägg: 1109280
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
andyo: Det finns absolut en möjlighet att bedömningen i Ängelholm (som kan klassas som ett justitiemord) har fått gårdagens videodomare att tänka i konspiratoriska banor och frestats att skipa rättvisa gentemot HV, sas.
Men i ärlighetens namn tror jag ändå att man varit proffsiga och gått på bilderna, som enligt bedömaren visat på en sannolik spark.
Isf är jag mer orolig för videodomarnas ev partiskhet pga att dom är utsedda lokalt och därigenom kan misstänkas vara jäviga, sas.
Men i ärlighetens namn tror jag ändå att man varit proffsiga och gått på bilderna, som enligt bedömaren visat på en sannolik spark.
Isf är jag mer orolig för videodomarnas ev partiskhet pga att dom är utsedda lokalt och därigenom kan misstänkas vara jäviga, sas.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-01-08
andyo: Sen hade det ju givetvis blivit mycket svårare om Tenkrats upphakning vart så allvarlig att han ramlat och fått pucken på skridskon och sedan in i mål på det viset. Att målet gick till på just det här sättet var ju rena drömmen egentligen, de kan försvara vilket beslut de än gör på nått sätt.
Kan du inte bara hålla med om en viss del av det jag skriver ovan? Att politik finns inom Elitserien behövs inte såna här glasklara händelser för att märka.