Hahl Bundy: Annars blir man inte tagen på allvar här inne.
Inlägg: 1110392
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
h o c k e y : Om man blir tagen på allvar eller inte, beror väl helt å hållet på vad man skriver?!
Vräker man ur sig galla och skriver massa skit dagarna i ända.... ja då blir man inte tagen på allvar.
Att du nu har "ljugit" om att du är Timrå fan, när du i själva verket hejar på Modo. ... Ja det gör ju att jag inte kommer att ta dig seriöst framöver iaf.
Vräker man ur sig galla och skriver massa skit dagarna i ända.... ja då blir man inte tagen på allvar.
Att du nu har "ljugit" om att du är Timrå fan, när du i själva verket hejar på Modo. ... Ja det gör ju att jag inte kommer att ta dig seriöst framöver iaf.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
h o c k e y :Varför ska du skriva om Modo i ett TIK forum? Varför inte skriva med dina egna supportrar?
Tagen på allvar? Tror du inte Paddan, Hellge, Poffa o några av de andra modoiterna blir tagna på allvar? Några blir det ju inte eftersom det trackas från bägge håll.
Men hos dom flesta tycker jag att det finns en hyfsad respekt i allafall från mitt håll. Jag bor ju i Modoland.
Tagen på allvar? Tror du inte Paddan, Hellge, Poffa o några av de andra modoiterna blir tagna på allvar? Några blir det ju inte eftersom det trackas från bägge håll.
Men hos dom flesta tycker jag att det finns en hyfsad respekt i allafall från mitt håll. Jag bor ju i Modoland.
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
h o c k e y : Det blir du pga det du skriver och inte det lag det står att du supportar. Det finns modoITER som är väl respekterade i detta forum. För att de beter sig som människor och respekterar andra människor.
Inte sagt att du inte gör det men av någon orsak måste du ju iaf ha blivit trackad...
Inte sagt att du inte gör det men av någon orsak måste du ju iaf ha blivit trackad...