h o c k e y : Om man blir tagen på allvar eller inte, beror väl helt å hållet på vad man skriver?! Vräker man ur sig galla och skriver massa skit dagarna i ända.... ja då blir man inte tagen på allvar.
Att du nu har "ljugit" om att du är Timrå fan, när du i själva verket hejar på Modo. ... Ja det gör ju att jag inte kommer att ta dig seriöst framöver iaf.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Vräker man ur sig galla och skriver massa skit dagarna i ända.... ja då blir man inte tagen på allvar.
Att du nu har "ljugit" om att du är Timrå fan, när du i själva verket hejar på Modo. ... Ja det gör ju att jag inte kommer att ta dig seriöst framöver iaf.