1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614851 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1110426

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
Hursomhelst det här var en fantastisk eftermiddag tack vare hockeymannen som bor i timråland men är Modoit men som inte vågar stå för det så han väljer att vara i TIK forumet som Timråit för annars blir han inte tagen på allvar!

Det var längesen jag garvade så mycket. Måste har varit minst 2 dagar sen då jag pratade med pratarn per brev. :)

Svarskommentarer

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
Hahl Bundy: Hursomhelst det här var en fantastisk eftermiddag tack vare hockeymannen som bor i timråland men är Modoit men som inte vågar stå för det så han väljer att vara i TIK forumet som Timråit för annars blir han inte tagen på allvar!

Det var längesen jag garvade så mycket. Måste har varit minst 2 dagar sen då jag pratade med pratarn per brev. :)

Garva på du. Det kan jag bjuda på.

Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-12
Hahl Bundy:
Å faan, var det du som lurade i honom line-upen?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.