Hahl Bundy: Hursomhelst det här var en fantastisk eftermiddag tack vare hockeymannen som bor i timråland men är Modoit men som inte vågar stå för det så han väljer att vara i TIK forumet som Timråit för annars blir han inte tagen på allvar!
Det var längesen jag garvade så mycket. Måste har varit minst 2 dagar sen då jag pratade med pratarn per brev. :)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det var längesen jag garvade så mycket. Måste har varit minst 2 dagar sen då jag pratade med pratarn per brev. :)
Garva på du. Det kan jag bjuda på.