1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1111558

Sv: Nu händer det saker
superfalle: Jag tycker du har fel.
Men tanke på hur det har gått för Timrå denna säsong så är jag faktiskt ganska positiv till publiktillströmningen. Många andra lag har gått bättre i serien men ändå tappat mycket mer publik.
Ha också i åtanke finanskrisen och lågkonjukturen.

Ja, jag är ganska nöjd med våra publiksiffror.

Svarskommentarer

Sv: Nu händer det saker
Laken: Må vara dumdristig då jag säger att jag inte är så orolig för denna säsong. Däremot är jag livrädd för nästa.
Vad har vi kvar då? Skulle tro att vi reder ut den här säsongen och mycket väl kan ta oss till slutspel. Men nästa säsong? Hövva.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.