1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614820 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1111564

Sv: Nu händer det saker
Laken: Må vara dumdristig då jag säger att jag inte är så orolig för denna säsong. Däremot är jag livrädd för nästa.
Vad har vi kvar då? Skulle tro att vi reder ut den här säsongen och mycket väl kan ta oss till slutspel. Men nästa säsong? Hövva.

Svarskommentarer

Sv: Nu händer det saker
250kg kärlek:

Och då är det med andra ord HV som gäller som du sa...

Sv: Nu händer det saker
250kg kärlek:

Johan Andersson kommer inte spela i Timrå nästa säsong, det är så gott som klart.

Sv: Nu händer det saker
250kg kärlek: Nu ska jag mot min vilja vara ûber optimistisk men det är knappt jag tror på det själv:
Man brukar säga o tydligen finns det statistik på detta, att det man oroar sig för till 90-95% inte slår in.

Ha ha den statistiken har aldrig tagits på timråiter! :)

Sv: Nu händer det saker
250kg kärlek: Man ska inte ta problemen för tidigt - då får man bara de flera gånger. Med andra ord, den oron tar vi då! ;-)

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.