Tikinmyheart: efter vad jag hört, har domarn rätt att ändra allt innan han släpper pucken på mittlinjen, eller tekningcirkeln :) Så hade han inte släppt pucken efter han blåst Blockering, ja då får han ändra. Men sen låter ju situationen lite konstig i sig, hade känts jävligt piss att få sånt mål mot sig!
Inlägg: 1111684
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Nja, domaren gör ett solklart fel här.
När domaren blåser för blockering så är ju inte pucken inne. Då kan han inte döma mål i efterhand. Men i intervjun på ST-TV med domaren så nekar domaren att han blåser för blockering trots att ljudupptagningen säger något annat.
Se länk
När domaren blåser för blockering så är ju inte pucken inne. Då kan han inte döma mål i efterhand. Men i intervjun på ST-TV med domaren så nekar domaren att han blåser för blockering trots att ljudupptagningen säger något annat.
Se länk
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Nej, han släppte aldrig pucken. Titta gärna på ST-TV och bedöm själv.