lincoln: 3 uddamålssegrar på 60min, men det är endå dåligt!
Inlägg: 1111820
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Jag skulle säga att det är fantastiskt. De flesta lag skulle vara nöjda med 1 uddamålsseger efter 60 minuter. Fast, det är klart, om man betalar bra kanske domare och funktionärer kan se mellan fingrarna.