Blizzard: Jag skulle säga att det är fantastiskt. De flesta lag skulle vara nöjda med 1 uddamålsseger efter 60 minuter. Fast, det är klart, om man betalar bra kanske domare och funktionärer kan se mellan fingrarna.
Inlägg: 1111821
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Så är han fin XP:s Nyström: "* Luleå med förnyat självförtroende mot panikslaget Timrå."