Så är han fin XP:s Nyström: "* Luleå med förnyat självförtroende mot panikslaget Timrå."
Inlägg: 1111825
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Loma: Måste han va så övertydlig herr Nyström? vi har redan förstått att han inte gillar Timrå IK . Han och Virus måste ha bildat en klubb och sitter tillsammans efter Timrås förluster och firar.
Sv: Apropå nånting...
Loma: haha, ja han är lika dryg som vanligt, Och gud vad skit han snacka i hockey tisdag!