T T: Han är bra idag. Förutom att han verkar så lyrisk över Timo.
I övrigt så var krigsdansen det bästa hittills denna säsong och jag tackar för att jag varit med om den. Vilket tryck, vilken stämning, vilka känslor!!! Pratar givetvis om Pyöräläs 4-3 mål.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
I övrigt så var krigsdansen det bästa hittills denna säsong och jag tackar för att jag varit med om den. Vilket tryck, vilken stämning, vilka känslor!!! Pratar givetvis om Pyöräläs 4-3 mål.