Repris nu, två minuter kvar. Känner att det kan gå vägen. :)
Inlägg: 1112637
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
T T: haha gött att somna till! Tror jag dock skulle få magsår av reprisen! Berättade i detalj om matchen när jag plockade upp damen ifrån jobbet och hon sa bara "Ja... du är sjuk i skallen... hur orkar du!?"
Ja hur orkar man älska Timrå så mycket egentligen!? Tydligen väääldigt mycket iaf!=) Gonatt!
Ja hur orkar man älska Timrå så mycket egentligen!? Tydligen väääldigt mycket iaf!=) Gonatt!