DJ Hemp: Jepps. Det riktiga O´learys helt enkelt.
Inlägg: 1112642
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Skarin:
Japp, det riktiga. Har inte varit där sedan inför en GIF-match i höstas, tror jag. I kväll hakade jag på det där SVT14/C+-erbjudandet. Sällan har linjen mellan torsk och seger varit så tunn. De skönaste vinsterna uppstår alltid när man egentligen har gett upp. Tre poäng till skänks, om än välförtjänta - man tackar!
Japp, det riktiga. Har inte varit där sedan inför en GIF-match i höstas, tror jag. I kväll hakade jag på det där SVT14/C+-erbjudandet. Sällan har linjen mellan torsk och seger varit så tunn. De skönaste vinsterna uppstår alltid när man egentligen har gett upp. Tre poäng till skänks, om än välförtjänta - man tackar!
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Jag tänker ligga med Styf efter denna match. Hans 2-2 är bland det bättre jag sett på modern tid. Tack. Tack Pär Styf för att du finns.