Jag tänker ligga med Styf efter denna match. Hans 2-2 är bland det bättre jag sett på modern tid. Tack. Tack Pär Styf för att du finns.
Inlägg: 1112646
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-01-15
Fruktansvärt skön seger. Dessa tre pinnar var välförtjänta. Men en sak begriper jag inte... Hur kunde egentligen 2-1 målet bli godkänt ??
Ska inte poängen räknas bort om en spelare från anfallande lag befinner sig i målgården när pucken går över linjen?. Någon som har en logisk förklaring ?
Ska inte poängen räknas bort om en spelare från anfallande lag befinner sig i målgården när pucken går över linjen?. Någon som har en logisk förklaring ?