Hahl Bundy: "i" ska det vara. Väldigt nära varandra de där bokstäverna "i" & "o" på tangentbordet.
Inlägg: 1114458
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Alltid lika pigga Dagbladet rapporterar att Peter Regin ikväll får chansen att känna på hetluften i NHL. Regin är uppkallad till mötet mot Washington och ni som har kanalen NASN är att gratulera. Sändningen börjar 01:30.
Får man hoppas på en fyllig matchrapport i JimmyH:s blogg imorgon?
Grattis Peter och lycka till!
Får man hoppas på en fyllig matchrapport i JimmyH:s blogg imorgon?
Grattis Peter och lycka till!