Inlägg: 1114535
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
..så blir man bara förbaskad när man läser Nyströms chatt idag. (Varför läser man?)
Kan inte Timrå IK klistra upp alla hans sågningar i omklädningsrummet för att sen ta dessa o trycka ner i halsen på honom när han kommer dit nästa gång?!
Det är så tydligt vad han tycker om Timrå, dvs avsky.
Kan inte Timrå IK klistra upp alla hans sågningar i omklädningsrummet för att sen ta dessa o trycka ner i halsen på honom när han kommer dit nästa gång?!
Det är så tydligt vad han tycker om Timrå, dvs avsky.
Får man hoppas på en fyllig matchrapport i JimmyH:s blogg imorgon?
Grattis Peter och lycka till!