Hahl Bundy: Ja Nyström är en tragisk liten fjant, men Timrå IK berör de är väldigt tydligt.
Inlägg: 1114548
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Alltså jag blir mest förvånad över att ingen expert stiger frm och säger "Timrå har så mycket kvaliteer i de där laget att dom måste vara högre".Tycker de är konstigt att vi tippas i KS för jag tycker vi har ett riktigt intressant lag, Men de som vi kan snubbla på är ju att vår förstemålis är skadad.