Inlägg: 1114547
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Jag läste också chatten,men jag kan inte utläsa ngt direkt hat/avsky mot Timrå i den chatten.Det han skrev var väl att han trodde att Timrå inte skulle spela Smfinal,men trodde på KS för er....Eller?
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Varför blir du förbannad? Det må väl vara fler än herr Nyström som tror Timrå hamnar i kvalserien. På den här gästboken gapas och skriks det hejvillt om KS så fort vi loosar en match.
Bli förbannad på nå`t väsentligt istället, tex Israels slakt av människor.
Bli förbannad på nå`t väsentligt istället, tex Israels slakt av människor.
Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: Ja Nyström är en tragisk liten fjant, men Timrå IK berör de är väldigt tydligt.
Kan inte Timrå IK klistra upp alla hans sågningar i omklädningsrummet för att sen ta dessa o trycka ner i halsen på honom när han kommer dit nästa gång?!
Det är så tydligt vad han tycker om Timrå, dvs avsky.