Inlägg: 1119014
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Björn Svensson om Sonnenberg:
"Han kommer in och det är som om han varit lagkapten i 10 år, han är en jättebra ledare."
Förläng NUUUUUUUUUUUU!
"Han kommer in och det är som om han varit lagkapten i 10 år, han är en jättebra ledare."
Förläng NUUUUUUUUUUUU!
Sv: Silly Season 09/10
Laken: Känns ju endå positivt att alla 3 vill tacka ja om dom får en förfrågan.
Sv: Silly Season 09/10
"Sätt ihop er drömfemma, med endast aktiva spelare"
"Oscar:
Målvakt – Johan Asplund
Back – Johan Åkerman
Back – Mikko Lehtonen
Forward – Fredrik Abrahamsson
Center – Pavel Datsuyk
Forward – Mika Pyörälä"
Vad fan valde han för målis då =P haha
"Oscar:
Målvakt – Johan Asplund
Back – Johan Åkerman
Back – Mikko Lehtonen
Forward – Fredrik Abrahamsson
Center – Pavel Datsuyk
Forward – Mika Pyörälä"
Vad fan valde han för målis då =P haha
B: Ja jag har inte tänkt på det än, jag har ju ett år kvar på kontraktet så.
O: Det har jag inte funderat på, men mitt kontrakt går ut nu. Men skulle det komma på fråga om förlängning skulle jag inte tveka att tacka ja!
A: Ja, jag håller med Oscar. Jag kommer också tacka ja om jag får erbjudande om förlängt kontrakt.