Laken: Känns ju endå positivt att alla 3 vill tacka ja om dom får en förfrågan.
Inlägg: 1119027
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Snoop: Alla 3? Björn har ju redan kontrakt över nästa säsong!
Men visst känns det bra att de andra två vill stanna!
Men visst känns det bra att de andra två vill stanna!
Sv: Silly Season 09/10
Pavel Rosa tillbaka i Elitserien, gillade Rosa jag men Styf sa att Rosa var den ende under alla dessa år som verkligen gillade pengarna så de är ju kanske ingen kille som kommer hit och kommer täcka ett skott om de behövs.