Inlägg: 1119033
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Mathias: Varför ska alltid det där jävla götebrgslaget rycka i att som har med oss att göra.
HATA NUBBEN!!!!
HATA NUBBEN!!!!
Sv: Silly Season 09/10
Mathias: Ja vet inet hur mycket du vet men, hur stor kan chansen vara att Strålman kommer hem före transferfönstret stänger ?
Zäta på väg mot 12 Års kontrakt, KUL!, men hade hoppats han skulle komma tillbaka före 40..
Rosa till Rögle, hmm, hur fan har dom råd? Gissar på större delen sponsorer..
Strålman jagas av Frölunda och Timrå m fl ...
Känns som det kommer hända mycket mycket mer innan Lördag 24.00!