Inlägg: 1119036
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 09/10
Cartman: För att alla vill väl vinna sm guld ? Så för att Strålman har spelat 2 säsonger i Timrå då får inte Frölunda röra honom ? Släpp nubben för sjutton han måste göra sitt jobb vetu, och då är de ju klart att Strålman är intressant, han lär ju vara de för alla ES klubbar eftersom de är en mycket bra back.
Sv: Silly Season 09/10
Cartman: Nubben...... Ligger nog till stor del i det ja... Bara hoppas att han vill tillbaka till Timrå och inte till gubben Nordberg
HATA NUBBEN!!!!