Inlägg: 1119544
Svarskommentarer
Sv: Modo - Timrå IK 2009-01-29
Skarin:
Vem är Börje?
Och har du inte börjat uppvärmningen liiiite tidigt nu?
;oP
Vem är Börje?
Och har du inte börjat uppvärmningen liiiite tidigt nu?
;oP
"Timrå IK är dom bästa, heja heja heja Timrå"
Går även att vara lite mer vågad och köra nåt i stil med:
"Kom igen Timrå, kom igen Timrå"
Eller vinterklassikern:
"Så kom igen vårt Timrå-gäng, ni måste käääääämpa för att vinna".
Allt har en början.