T T: Jasså de kan man, men jag kanske ville få lite komentarer också, Och det fick jag ju.....Glad Påsk på dig med!
Inlägg: 1122066
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard: Att kopiera blogginlägg och flytta ut dem på forumet blir tårta på tårta. Tycker jag dårå.