Blizzard: Att kopiera blogginlägg och flytta ut dem på forumet blir tårta på tårta. Tycker jag dårå.
Inlägg: 1122070
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
T T: Ja men de var ju trevligt att du har en åsikt också! De har dom flesta vettö :)
F.Ö är det inte godare med en dubbel tårta?
F.Ö är det inte godare med en dubbel tårta?