1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1122878

Sv: Apropå nånting...
Andersson: BÅG är en lallare som sitter och kläcker ur sig floskler och ger ett allmänt osäker intryck i TV samtidigt som han säger "om man säger så" i varannan mening.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: "BÅG är en lallare som sitter och kläcker ur sig floskler och ger ett allmänt osäker intryck i TV samtidigt som han säger "om man säger så" i varannan mening."


Döm aldrig hunder efter håren.
Ett osäkert intryck i TV rent verbalt eller kroppspråksmässigt säger inte ett skit om Bengan i rollen som förbundskapten.

Lallaren var väl isf Wikegård, som hävdade att Bengan aldrig besöker spelare eller tränare i klubblagen.
Tycker att han svarade rätt så bra på Wikegårds skjutjärnsfrågor.
Kändes mer som att Wikegård lite grand försökte hitta nåt negativt att dra fram, så att det skulle bli bra TV av det hela.
Efter programmet skakade Bengan hand med Lehmann och tackade för god match.
Nåt handslag mellan Bengan och Wikegård fick vi aldrig se.
Ganska så talande, eller....?

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Man sitter mest och tycker synd om han.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.