mikenomad: Man sitter mest och tycker synd om han.
Inlägg: 1122881
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Yellowcard: Snacka om att se obekväm ut i sin roll...fan, satt nästan och skämdes å hans vägnar. Tragiskt att han är svensk förbundskapten!