Inlägg: 1122989
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Huge: "slipper scrolla tillbaka för att kolla"
Klickar man på Sv: så ser man vilket inlägg som besvaras. Så, nu har jag besparat dig mycket kopierande i framtiden, eller hur?
Klickar man på Sv: så ser man vilket inlägg som besvaras. Så, nu har jag besparat dig mycket kopierande i framtiden, eller hur?
Sv: Apropå nånting...
Huge: "I övrigt tycker jag att även du har kloka och sansade åsikter för det mesta.
(Hur mkt får jag låna?) :-)"
Ha ha...hur mycket du vill! :-)
"Säg så här då: vi har alla vår problematik att brottas med.
Jag kanske är lite för snäll mot ansvariga och andra är kanske lite för elaka."
Så är det. Så då ska jag väl inte grotta in mig mer i det.
"Citering är många gånger ett bra sätt att inleda ett svarsinlägg på.
Citatet sammanfattar ju oftast det som skribenten ville ha sagt och då får andra också en lättare överblick om vad man öht diskuterar och slipper scrolla tillbaka för att kolla."
Ja, du har nog lite rätt i det. Var inte så mycket en värdering från min sida som en reflektion, ett konstaterande...
(Hur mkt får jag låna?) :-)"
Ha ha...hur mycket du vill! :-)
"Säg så här då: vi har alla vår problematik att brottas med.
Jag kanske är lite för snäll mot ansvariga och andra är kanske lite för elaka."
Så är det. Så då ska jag väl inte grotta in mig mer i det.
"Citering är många gånger ett bra sätt att inleda ett svarsinlägg på.
Citatet sammanfattar ju oftast det som skribenten ville ha sagt och då får andra också en lättare överblick om vad man öht diskuterar och slipper scrolla tillbaka för att kolla."
Ja, du har nog lite rätt i det. Var inte så mycket en värdering från min sida som en reflektion, ett konstaterande...
Har dragit förklaringen tidigare men kan göra det igen:
Citering är många gånger ett bra sätt att inleda ett svarsinlägg på.
Citatet sammanfattar ju oftast det som skribenten ville ha sagt och då får andra också en lättare överblick om vad man öht diskuterar och slipper scrolla tillbaka för att kolla.
Att man sen kanske överdriver citerandet kan jag hålla med om, men det är nog mest en vanesak från min sida som det handlar om.
Får väl försöka korta ner och förbättra mig.
Säg så här då: vi har alla vår problematik att brottas med.
Jag kanske är lite för snäll mot ansvariga och andra är kanske lite för elaka.
I övrigt tycker jag att även du har kloka och sansade åsikter för det mesta.
(Hur mkt får jag låna?) :-)