1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614849 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1122992

Sv: Apropå nånting...
Huge: "I övrigt tycker jag att även du har kloka och sansade åsikter för det mesta.
(Hur mkt får jag låna?) :-)"

Ha ha...hur mycket du vill! :-)

"Säg så här då: vi har alla vår problematik att brottas med.
Jag kanske är lite för snäll mot ansvariga och andra är kanske lite för elaka."

Så är det. Så då ska jag väl inte grotta in mig mer i det.

"Citering är många gånger ett bra sätt att inleda ett svarsinlägg på.
Citatet sammanfattar ju oftast det som skribenten ville ha sagt och då får andra också en lättare överblick om vad man öht diskuterar och slipper scrolla tillbaka för att kolla."

Ja, du har nog lite rätt i det. Var inte så mycket en värdering från min sida som en reflektion, ett konstaterande...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Fan, nu fick jag ett tips från T T: klicka på "Sv:" och du får upp det inlägg som svaret är riktat till.
Hade faktiskt inte en susning om den finessen.
Alltid lär man sig nåt.
Tack T T!!!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.