Inlägg: 1128642
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK går på vatten
Simmalugnt: Vi har tänkt att vi ska ta SM-Guld i år, då vill vi att man ska minnas guldlaget också.
Tackar alla ni som kommenterar. Dileva vibbarna tar jag som otroligt positiva komplingmanger, tack tack =)
Tackar alla ni som kommenterar. Dileva vibbarna tar jag som otroligt positiva komplingmanger, tack tack =)
Japp riktigt skön.
Det jag har emot låtar där man ska hålla på att nämna spelare är att de blir så snabbt utdaterade. Hur bra de än är så kan de aldrig bli klassiker.
Den här går ju inte att använda nästa säsong då hälften av grabbarna som nämns är borta.
Dessutom fick jag lite Di Leva vibbar av sångaren.