Timrå IK går på vatten
1129049 · Nästa » Till forumet
Sv: Timrå IK går på vatten
Lemmy: Min fråga till dig lyder kort och gott: Hur många CM blev det igår, egentligen?;-)
Sv: Timrå IK går på vatten
Ambroo: "Komlingmanger" ? Vad fan är det för nåt då? Man undrar om man har dyfleksexeri eller nåt. Hmm, eller så är det spriten?
Ja eller både och. Vad tror du?
Ja eller både och. Vad tror du?
Sv: Timrå IK går på vatten
Lemmy: Har Kenta bankat ett singelspel månne? Han låter Andersson stå istället för Liv.
Sv: Timrå IK går på vatten
Simmalugnt: Vi har tänkt att vi ska ta SM-Guld i år, då vill vi att man ska minnas guldlaget också.
Tackar alla ni som kommenterar. Dileva vibbarna tar jag som otroligt positiva komplingmanger, tack tack =)
Tackar alla ni som kommenterar. Dileva vibbarna tar jag som otroligt positiva komplingmanger, tack tack =)
Sv: Timrå IK går på vatten
Bigthelin:
Japp riktigt skön.
Det jag har emot låtar där man ska hålla på att nämna spelare är att de blir så snabbt utdaterade. Hur bra de än är så kan de aldrig bli klassiker.
Den här går ju inte att använda nästa säsong då hälften av grabbarna som nämns är borta.
Dessutom fick jag lite Di Leva vibbar av sångaren.
Japp riktigt skön.
Det jag har emot låtar där man ska hålla på att nämna spelare är att de blir så snabbt utdaterade. Hur bra de än är så kan de aldrig bli klassiker.
Den här går ju inte att använda nästa säsong då hälften av grabbarna som nämns är borta.
Dessutom fick jag lite Di Leva vibbar av sångaren.
Sv: Timrå IK går på vatten
gud: Skönt gung som tusan! Finns det möglighet att spela upp denna innan någon match Skarin? :)
Timrå IK går på vatten
Ett tips..
Gå in på Lemmys sida och ladda ner hans och soppis egen
komponerade Timrå låt..
Skönt att det finns såna dårar som orkar hålla på...
Gå in på Lemmys sida och ladda ner hans och soppis egen
komponerade Timrå låt..
Skönt att det finns såna dårar som orkar hålla på...
Svar: Ingen. =(
Hmm, nu vart man ju sugen!! =)
Måste köpa hem en så man har iaf, borde ju alltid finnas hemma ju.