Lemmy: 2-0 HV, synd...
Inlägg: 1128671
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK går på vatten
Ambroo: "Komlingmanger" ? Vad fan är det för nåt då? Man undrar om man har dyfleksexeri eller nåt. Hmm, eller så är det spriten?
Ja eller både och. Vad tror du?
Ja eller både och. Vad tror du?