Annars är det en märklig match man bevittnar. Inte bara målmässigt synnerligen snarlik röglematchen för en tid sedan, utan också i scenariot i övrigt. Puckarna bara trillar in utan att man egentligen sätts på prov och utan att motståndarna riktigt fattar vad som händer.
Jävligt najs är det i a f, oavsett en rätt menlös tillställning i övrigt. Vågar man önska sig en makaber dödsdans av SSK i sista? Då har vi full throttle vad gäller aftonens hockeypornografi.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jävligt najs är det i a f, oavsett en rätt menlös tillställning i övrigt.
Vågar man önska sig en makaber dödsdans av SSK i sista? Då har vi full throttle vad gäller aftonens hockeypornografi.