5-0 till rögle nu....inte spark ;-) snyggt mål
Inlägg: 1129638
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2009-02-19
Vafan på fullaste allvar trodde jag "experterna" drev med oss tittare när dom påstådde att MoDo utan Foppa var ett lag för kvalserien. Nu är det inte långt borta känns det som. Efter denna förlust ligger Rögle 3p efter med bättre målskillnad (beroende på slutresultatet iof).
MoDo ska nog passa sig, vad har hänt med det laget?!
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2009-02-19
Är bara att hoppas att både Luleå och Frölunda viker ner sig totalt, då ser det extraordinärt mysigt ut.