MarcusElving: Tycker vi kan enas om en pinne vardera, det torde räcka för oss båda. Räcker åtminstone för oss. Skulle det bli kärvt för er kan ni ev. få extrapinnen om det innebär att vi garanterat slipper se Linkan IF och kusinerna från landet i slutspelet....
Inlägg: 1132349
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
mikenomad: Två pinnar är ju nödvändigt för oss, men kryss skulle väl inte vara fy skam heller.
DIF vill jag verkligen inte se i slutspel på varken er eller definitivt inte vår bekostnad. Stockholmspack!
DIF vill jag verkligen inte se i slutspel på varken er eller definitivt inte vår bekostnad. Stockholmspack!