Inlägg: 1132342
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
MarcusElving: Tycker vi kan enas om en pinne vardera, det torde räcka för oss båda. Räcker åtminstone för oss. Skulle det bli kärvt för er kan ni ev. få extrapinnen om det innebär att vi garanterat slipper se Linkan IF och kusinerna från landet i slutspelet....
Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
MarcusElving: Ja nu gäller det, iaf nåt av lagen kommer att vara glada (förhoppningsvis båda vid X) då de nåt slutspel. Kan sluta hur som helst. klart bra för oss dock är att ni åkte på smisk mot HV71.
Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
MarcusElving: Sticker ut min vårtiga o något spetsiga haka o säger att Timrå kommer att smiska Brynässtjärt imorgon!
Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
MarcusElving: Ja, nu börjar det kännas ;-)
Tuomo Karjalainen, Timo Pärssinen, Erik Andersson, Pär Styf och Jesper Samuelsson följer inte med till Gävle
Tuomo Karjalainen, Timo Pärssinen, Erik Andersson, Pär Styf och Jesper Samuelsson följer inte med till Gävle
Hur ligger det till med skador och ev sjukdomar i ert lag tills imorgon? :P