Yellowcard: Är det verkligen det? Kanske bättre om Brynäs hade vunnit så hade dom åkt på en skridsko i den här matchen o gjort lite piruetter o några trippel Salkovs?
Inlägg: 1132350
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Hahl Bundy: Ja jag vet inte.. Två sidor av det som sagt. Men känns bra ändå att det går att göra mål på dem. Så bra målisarna där.
Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Hahl Bundy: eller så hade dom styrt matchen lugnt och fint mot ett desperat Tik.....