MarcusElving: Ja nu gäller det, iaf nåt av lagen kommer att vara glada (förhoppningsvis båda vid X) då de nåt slutspel. Kan sluta hur som helst. klart bra för oss dock är att ni åkte på smisk mot HV71.
Inlägg: 1132347
Svarskommentarer
Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
MarcusElving: Iofs 2 sidor av att ni åkte på däng mot HV. Kanske är ni lite knäckta eller så är ni revanschsugna.. å ena sidan är det likadant för oss.. Så glöm jag sa det där=)
Sv: Brynäs - Timrå IK 2009-02-26
Yellowcard: Är det verkligen det? Kanske bättre om Brynäs hade vunnit så hade dom åkt på en skridsko i den här matchen o gjort lite piruetter o några trippel Salkovs?